Jež školarac

ponedjeljak, 02.03.2015.

Naše priče

Let kroz svemir

Oduvijek sam željela letjeti kroz svemir. Jednoga dana pisala sam zadaću i maštala o tome. Ulazila sam u letjelicu,ali nisam znala kako se pokreće. Pritisnula sam plavi gumb i počelo je odbrojavanje za let.
Sletjela sam na Mjesec. Tamo sam vidjela jednog velikog vanzemaljca. Nešto me upitao, ali na nekome drugome jeziku. Nisam znala što da kažem. Okrenula sam se i vratila u letjelicu. Krenula sam na Saturn i na putu vidjela Mala kola i Sjevernjaču. Toliko sam se zabavljala gledajući, da nisam primijetila vanzemaljce u svojoj letjelici. Nisam znala što da radim. Počeo mi je zvoniti mobitel. Oni su se uplašili i otišli. Došlo je vrijeme da idem kući na Zemlju.
A onda se začuo glas!" Tina jesi li napisala zadaću?" Brzo sam našvrljala zadaću i spremila se za školu

Tina Kozarić


Let kroz svemir

Ja sam pravio letjelicu koja je imala šarene gumbe, volan i kotače.
Napravio sam letjelicu pritisnuo crveni gumb i poletio. Vidio sam meteore, zvijezde, Mjesec, Mala kola, Velika kola i satelit. Sletio sam Mjesec. Vidio sam malog čudnog diječaka kojeg su vanzemaljci odveli. Kada sam sletio na Mjesec imao sam predivan pogled na Zemlju, meteore i Sunce.
Uključio sam letjelicu i došao kući. Svi su me ispitvati kakao mi je bilo. Jedino me brat nije pitao.


Filip Kalnak



Let kroz svemir

Moja prijateljica i ja pravimo raketu. Maštamo o lijepom unutarnjem izgledu rakete. Ah, da naglasimo, mi smo znanstvenice. Prijavile smo se na natjecanje o poznavanju svemira. Nitko nas nije razumio. Naravno, želimo osvojiti prvo mjesto. Na put u svemir ću ponijeti kameru, tako da na natjecanju pokažemo kako izgleda svemir.
Letjelica je gotova. Upravo stišćemo šarene gumbe. Pojavila se dugina svjetlost. Bila je tako šarena i lijepa. Evo nas u svemiru. ,,Jupi, jupi, jupi“,veselile smo se. Ugledali smo neko čudno biće. To biće imalo je čupavu,ljubičastu kosu i crne oči poput ugljena. Imalo je duge nokte poput vještice. Brzo sam izvadila kameru i snimala to čudno biće. Zatim smo snimile meteore i sunčev sustav. Nakon što smo sve snimile, opet smo stiskale šarene gumbe, pa se pojavila dugina svjetlost. Evo nas doma.
Čim smo stigle, odjurile smo u školu na natjecanje. ,,Hura“ uzviknule smo ,,osvojile prvo mjesto.“

Nika Franković



- 14:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.